pühapäev, detsember 04, 2016

Haldusreform

Sain just hääletada siiski Mäksa - Haaslava - Võnnu valla  ühinemisküsimuses. Kuidas hääletasin - jäägu saladuseks.

Tegelikult mul on kahju, et just selles, aruteludes ja kohtumistes ei ole saanud ma osaleda. Kõike muud on olnud hetkel rohkem. Ja ausalt, iga päev pole olnud mul ka isikliku abistajat... Ei ole midagi parata, kui novembris kummitasid haigused Katariinat. Kristi aga on andnud isikliku abistajana parima. Nii ongi olnud olukord, kui sel ajal , kui mul endal aega olnud, siis ei ole mul isikliku abistajat ning kui on isiklik abistaja, siis on mul vaja mujale minna.

Huvitav, kuidas saab olema suures KOV-s IAT? Sedagi oleksin soovinud aruteludes küsida - see tundub küll ehk pisiprobleem, kuid kõik suured head asjad algavad siiski pisiasjadest.
Usun, et nii väikeses kui suures KOV-is on omad head ja halvad küljed.

Tund tagasi küsiti, kas soovin hääletamiskasti koju.
Nüüd olengi vähemasti hääletanud. Haldusrefomis osalenud...

Kommentaare ei ole: