laupäev, detsember 03, 2016

80 % olla kena ja 20 % vastik...

ütles Kalle Könkkölä Soomest konveretsil "Turism ja vaba aeg- kas kättesaadav kõigile". Vahel kenadusega ei saa end kui puudega inimest lihtsalt tõsiselt võetavana maksma panna. Ametnikke silmis eriti. Tuleb rääkida ja rääkida, kes oleme ja mida vajame...
Konverentsil oli palju häid mõtteid ja kilde. Praegu peas virr - varr. Tegelikult oli positiivne konverents. Ma ei mäleta küll ühtki konverentsi, kus puue polegi probleem, vaid muu, tegemata asjad ja suhtumine ja enese hirmud võivad olla probleemiks - lühidalt jäi see kõlama.
Dialoog inimese vahel on tähtis.
Samm - sammult edasi minek, lahenduste leidmine on tähtis.
Kõik keerukad ja rasked olukorrad, on väljakutsed. Head õppetunnid. 
Märksõnadeks olid suurelt unistada ja olla õnnelik.
Inimõigus nagunii .
Siiski mina usun, et see kõik on terves elus - olus tähtis, mitte vaid turismis ega vabas ajas.    
Avasõnad ütles kultuuriminister Indrek Saar.
 Konverents toimus ERMis. Nüüd olen siis ka selle uhke maja ära näinud.  Lahe! Ligipääs suht hea. Mõned apsakad siiski minu Maarja silmade läbi. Välisuksed avanesid küllalt rasked. Põrand oli kohati päris libe... Muidu maja tõesti uhke ja võimas :)
Ja kui unistada suurelt nüüd, siis miks mitte pakkuda oma näitus üks hetk ERMi. Teen ju ajalugu. Olen ajaloo pisikillukene.
 Mina ja isiklik abistaja Kristi, kes olime täna sarnased ;)
 Paar - kolm saime maja ja näitusi vaadata. Alguses giidiga. Pärast omapäi. Siin puhkame Maarjaga . Arvan, et käisime majas 4 km vähemalt.
Selline soeng selja tagant.

Pildilt Kristilt.

Kommentaare ei ole: