esmaspäev, oktoober 17, 2016

Veel poolik maal ja näituseaeg,

kuid hakkab juba looma :)

Mõned pintslitõmmet siia - sinna veel maalile. Üksikud kohad mulle ei meeldi veel... See ütleb seda, et päris valmis töö ei ole...

 Vahepeal kadus just sellest maalist igasugune mõtesügavust... Sexikust ja kõik muu... Siis kustutasin tibi hoopiski, ja tegin uuesti  - noo enam vähem nüüd, igatahes enam ei kustuta... 

Arvan, et tuleb lahe maal ;)

Fb sõbrad ja tuttavad juba teavad, et eile hilisõhtu kirjutasin Võru raamatukokku. Sisetunne ütles, et on õige hetk kirjutada. Kui sealne "Kannel" ei soovinud mu näitust, siis ei jää ometigi näituse karussell seisma, ning soovitati just ju raamatukogu. Ja olen lubanud Võrugi minna, siis pean lihtsalt minema... Kirjas palusin mitte mõelda minu takistustele, mis võivad tunduda takistustena, kuid tegelikult ei ole mu jaoks takistused. Lihtsalt. Igaks juhuks. Seekord. Edaspidi jälle ei vihja ühegi sõnagagi oma takistustele..
Hommikul sain juba  raamatukogu direktorilt Ingalt väga positiivse ja konkreetse vastuse: ta teab mind küll, teiste kunstnike kaudu, on ostnud aastaid kalendreid. Pakkus mulle suvekuid. Seal on näitused tavalised kahe kuu kaupa. ("Kandles" oleks olnud kuu, muide.) Mulle sobivad suvekuud väga.
Rohkem ma ei ütle hetkel.  
Lootus jääb Võrru tulemisega :)

Olen mõnda kohta veel jõudnud oma näitust pakkuda...

Ja kui keegi arvab, et kuskil on koht, kus võiks ka minu pildid või inimesed, kes sooviksid minuga kohtuda - andke julgesti teada ;)

Kommentaare ei ole: