neljapäev, september 15, 2016

Parkimiskaart ei päästa trahvist

Saime Katariinaga arusaamatult trahvi. Parkisime auto mõlema meelest nagu kord ja kohus Tartu kesklinna Statoili ja McDonaldi vahel olevasse parkla. Invakohale. Parkimiskaart aknale. Ainult kella ei pannud... Võib - olla see saigi meile saatuslikuks. Kuid ma/me nagu ei tea ega ole kuulnud, et parkimiskaart nõuab kella vm... 
Igatahes me Katariinaga hakkame nüüd uurima, millest asi ja ehk  ka vaidlustame. Põhimõtteliselt. Kuigi trahvisumma pole suur, kuid...Sooviks lihtsalt aru saada, millest asi oli ja on.
Kui "ajuhälvikud" parkivad pidevalt invakohtadele, siis see nagu ok... Olen silmanurgas möödaminnes neid jälginud, vahel hämminguga...
Ise kasutan parkimiskaardi nii vähe kui võimalik. Sageli olen unustanud selle hoopiski. Ei parkigi invakohale mõeldes, et ehk on keegi, kes seda kohta minust rohkem vajab...
Täna käisin töölõunal Kvartalis.
Aga kui keegi puudega inimene oleks soovinud McDonaldis söömas käia ja parkinud sinna samasse invakohale...

3 kommentaari:

Tiia Tiik ütles ...

Mis sellest trahviteatest on saanud?

tiia ütles ...

Ma ei tea veel, Katariina lubas uurida, kuid jäi enne haigeks... Eks ma uurin homme - ülehomme...

Unknown ütles ...

tere! mul sama kogemus, sellest õppisin: kella ei pea panema linnale kuuluvates parklates, eraparklas peab panema, saab kasutada üksnes mugavamal kohal asuvat parkimiskohta.