laupäev, september 24, 2016

Külas hea, kodus parem

Kuna ma ei jõudnudki seekord Tartust kaugemale st Tallinna, siis kõike muu kõrval, mis tegin ja toimetasin Tartus, otsisin võimalust koju tagasi pääseda... Selline ongi mu elu - olu. Vahel on lihtsalt veidikene  keerulisem liikuma hakata punktist A punkti B. Siis, kui hetkel tundub, et peaaegu kõik on suht lootusetu...
Siiski tean alati, et kõik laabub.
Uurisin eilsest võimalusi. Selle tulemusena sain Johannalt, kel oli oma tegemised planeeritud, armsa vastusõnumi: Teades sind ja su asjaajamisi, siis kindlasti saad koju.
Saingi.
Aga nii armas, et paljud teavad mind ja usuvad minusse. Mõnikord meenutavad mulle endalegi, et miski ei ole minul võimatu, nii toredal viisil.
Aitäh Helenale ja Silverile, kellega sain juba täna õhtul koju. Kuigi homseks oli ka varu variant, juhuks, kui täna ei oleks saanud...

On ikka hea sebimine mul omas elukorralduses!!!

Küla peal on alati hea ja mõnus, kuid kodus parem.
Aitäh ka Maarjale :)

Siiski oli kaks asjalikku päeva. Sai palju tehtud. Täna sai jälgitud tv-s presidendi valimisigi... Ütlen ausalt, et olen pettunud... See tundub mingi mõttetu mänguna...  Pikk hoovõtt ja üle lõpujoone ei saa keegi... Mina hoidsin varbaid pr Kaljurannale ja ka hr Jõksile... Nii uhke oleks olnud, kui Eesti oleks saanud täna nais - presidendi... Aga ei. Eesti polnud selleks veel vist valmis... 

Kommentaare ei ole: