teisipäev, september 06, 2016

Hea sujuv nädala algus

Tuleb. Tuleb see hea hoog edasi tormata. Edasi rallita :)

Ühtäkki on mul käsil mitu - mitu väiksemat ja suuremat isikliku projekti. Kui rääkida poppimalt. Lihtsamalt öeldes, mul on unistusi ja plaane, mida soovin vähemasti enne jõule täide viia. Lõppude lõpuks. Usun, et see õnnestubki, õnnestub kas või osaliselt, kuid hästi, KUI olen veendunud, et kõik on siiski minu enda teha. Minu kätes. Minu jalgades. Ma ei saa looda kellelegi teisele.
Loomulikult vajan abi.
Küsin abi. Julgelt.
Aga meist mitte keegi ei suuda elada ega olla päris abita. Me ei mõtle lihtsalt selle peale sagedasti. See on normaalne. Loomulik. Igasugused teenused ja firmad jne on ellu kutsutud selleks, et muuta inimeste elu kergemaks.

Eile - täna on olnud asjalikud päevad. Neis on olnud asjaajamisi, oste ja ka lihtsalt rõõmsat tuju.  Olid paar pisemat asja, mida olin soovinud ammu - ammu osta. Nüüd on need olemas aastateks. Lihtsalt leidsin poeriiulitelt asjad, mis naeratasid mulle vastu. Ma tavaliselt ei osta ühtegi asja ega eset, mis ei naerata mulle. Ja kui vahel ostangi, siis nad ei saa kunagi minu omaks päriselt. Ei hakka kandma. Ei kasutama.

Tore oli eile lühemalt või pikemalt aega kohtuda inimestega, keda ei olnud kaua - kaua näinud. :)

Homme teen maalimis - tööpäev. Võtan eesmärgiks nädalas paar päeva tegeleda kunstiga. Loomisega.
Ka kirjutamisega.
Siis tulevad teised tööd, millega tuleb samuti loovalt ja hoogsalt tegeleda.

 Septembri lõppu poole lähen usutavasti kahel korral Tallinna. Võib - olla rallin Pärnumaalegi. :) Kõikjale ikka asjade pärast, mis on mulle väga olulised.

Varsti lähen proovima, kuidas on magada uue teki all. Kas on voodiski minu tekk nagu Eedenis "Viktoria maailma" riiulil (pikemalt aega)... ;) Käisin kuu paar seda teki piilumas - mõtlemas, kas on ikka selline tekk,mida vajan ja soovin... See on minulik. Eile aga ei olnudki enam seda teki,  kuid hästi sõbralik müüja helistas kohe lattu, sest tal oli meeles, et soovin kollast roosidega teki, ja uuris, kas laos veel on. Oli.  Minu jaoks. Sest riiulil täna hommikul teist sellist teki ma ei panud tähele. Super teenindus!

Pildi klõpsustas eile minu maja ees Mariann.
Aitäh kahe meeldiva päeva eest Mariann ja Katariina.


Kommentaare ei ole: