teisipäev, august 16, 2016

Vanast telekast uue telekani

Täna pani tehnik Mati Telia ühenduse - tv ja internet - sisse. Tegelikult neli - viis aastat tagasi oli Elion mul...
Hästi tore tehnik oli. Suhtlemisel polnud ühtki takistust. Aeg - ajalt aitas mind rääkimisel isiklik abistaja Ly,   kuid äärmiselt vähe. Kusjuures võin öelda, et Ly, kes oli minuga koos neljandat päeva, on juba hea "tõlk".

Tehnik Mati seadistas kolmest tunnist tund aega mu vana armsat Samsungit. Telekas ei tahtnud kuidagi uusi seadmeid omaks võtta...
Teler mu mäletamise järgi on ülehomme 17 aastat mu kodus. 17 aastat tagasi kinkisid selle teleri mu sõbrapere, Anne ja Kaupo. Kasti ümber oli veel punane lehv ja nad veel ütlesid, et see on pisike kink.  :) Mul tooaeg telekat ei olnudki, katki läks. Olin just teistkorda alustanud oma elu, hooldekodust jalga lasknud ning ega ma ei teadnudki veel õieti, mida saan, võin ja suudan. Ja lapsepõlvesõbranna Anne oli just äsja üle 25 aaasta mind üle leidnud...
Samsung on truult mind teeninud. Ühtegi korda pole remondis käinud. Viimasel ajal näitab kineskoop vananemismärke... ja nüüd siis ka tänane... Tehnika on arenenud. '

Tuleb vist hakata jõuludele ja päkapikkudele mõtlema, et soovida uut telekat . Hetkel ei mängi mul uus välja...Kuigi tehnik Mati tegi kohe soodsa ostu pakkumise. Saan aru, et uus kõike muu kõrvalt ka silmadele parem, kuid...
Loodan siiralt, et mu vana armas telekas mängib veel mõned kuud :) Selle telekaga on väga - väga armas mälestus, mis sarnaseltki ei kordu enam iial.

Ma ei tea, kas olen rumal või tark või mis iganes, aga asjadki, iga pisemgi ja tehnika hakkavad kodus minu jaoks elama...


Kommentaare ei ole: