esmaspäev, august 22, 2016

Sassisõlmede päev

Kohutavalt kurnav päev, kuid lõpp hea, kõik hea. Ma ei mäleta ammust nii asjade kuhjumist ühte päeva. Mul pole aega olnud süüa ega eriti kohvigi juua...

Nüüd on mul gmaili konto tagasi kaperdatud. Tänu Allari oskuse ja tarkuse abiga. Ise ma ei oleks sellega toime tulnud. Pole nagu minu teema keerukat arvutisüsteemi tunda...
Ehmatus hommikul, kui Piret helistas, et sai viiruskirja, kus ma paluvat  appi, sest olen Ukrainas ja ei saa koju ja nii edasi...ehmatus oli suur ja üllatav. Ja siis hakkas kirjade vool facebookis ja luxis, ma pole vist kunagi paari tunniga kümneid kirju saanud ega nii palju vastanud ... Täna nägin taaskord, kui paljud inimesed minust hoolivad.
Ma ei oleks iial uskunud, et minusuguse tavalise naise kontot ei häkkita  - postkastist pole suurt infot leida. Mulle oli hea õppetund.
Postkast on praegu sassis. Kõik kirjad olid prügikastis...
Täna sain aru, kui KADUV kõik on. Internetiski. Ainult ehk mälestused elavad meis surmani...

Veel sattusin peavalu uuringu. Helistati, et mind valiti uuringus osaliseks. Kuna mul oli absoluutselt kõikest kopp ees, siis nõustusin küsimustele vastama. Olin vihane ja kurb ja tahtsin süüa ja nii edasi - ja siis keegi küsib nelja viimase nädala peavalude kohta. Ajab ju naerma.  Tegelikult pea valutab mul aruharva. Küsitleja oli hästi hästi meeldiv naine. Küsimused olid head, samas mõni ajas naerma, mõni pani mõtlema. Pereseisus ei olnud sõna lahutatud - küsitleja naeris , siis olete ju vallaline. OK, mulle väga sobib olla vallaline! :) Olengi ju vaba naine. Palju kohvi joon ja uimasteid tarbin, kas suitsetan, milline uni, kas deprekat on, kui palju kurb olen olnud, kas üksindust tunnen... Küsitlus kestis üks kümme minutit umbes. Kõnega polnud probleeme, ainult paari sõna pidin kordama...

Tegelikult kuidagi sobiv uurimus minule praeguse keerukal ja raskel ajal. Tõsiselt. Sain aru, et oskan end hoida.
Ega ma ei teagi veel uurimuse eesmärki. Lubati saada mulle infot. Aga minu eesmärk on hoida end peavaludest ikka kaugel jäädes iseendaks. Ei pea muretsema paljude asjade pärast enne õiget aega.

Kõik sassisõlmed hargnevad lahti täpselt nii nagu peavad...

Täna oli veel mõndagi.


Kommentaare ei ole: